maandag 12 december 2011

Best wel een beetje trots.

Ik heb afgelopen week al een en ander laten zien van de sieraden die mijn moeder maakt.
Zo heel anders dan wat ik maak, maar zo mooi.
Heb de kettingen van de afgelopen tijd nog eens in een fotocollage gezet en mocht je meer van haar willen zien/weten, sinds kort heeft ze een eigen blog (mohennah-justred.blogspot.com) en een facebookpagina (zoek op Hennie Tegelaar). Nodig haar rustig uit als vriendinnetje, ze durft het namelijk zelf niet ;-).

1 opmerking:

  1. Bedankt Mootje om mij als onzeker persoon te bestempelen,maarr wel waar natuurlijk.
    Maar het ziet er schitterend uit, en iik wordt wel een beetje verlegen van
    jou loftuiging over mij.
    Dus laat nu de kopers maar komen ha ha en leuk dat Jet de ketting gekocht heeft
    Kus van je moes en partner.

    BeantwoordenVerwijderen