vrijdag 25 januari 2013

Contrast.

Nadat ik gisteren de 'Zwart als de nacht'  ketting had laten zien, ga ik vandaag voor een lekker lentekleurtje en wel groen.
Groen, een kleur die ik vroeger nooit droeg en ook niet in mijn huis had.
Maar sinds ik glasstaven in huis heb, pak ik deze kleur veelvuldig, olijfgroen, grasgroen, mojito ,irisgroen en ga zo maar door.
Vandaag een mooie lichte en donkere kleur groen met een hart gevormd door de kleur rood. Laat de lente maar komen, weg met die sneeuw en ijzel.
Kan ik tenminste weer eens een flink stuk met Floyd gaan lopen, zonder bang te zijn om als een oud wijfie onderuit te gaan.
Ik heb gehoord dat het zondag warm water gaat regenen, jammie, kan niet wachten.

Weer een niet zo uitbundige ketting met een bijpassende ringtop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten