woensdag 15 december 2010

Gewoontes.

Mensen hebben zo van die vaste gewoontes. Zo ben ik het gewend om elke dag even met mijn moedertje aan de telefoon te praten over van alles dat ons bezig houdt. Zo ook vandaag, dacht ik....
Ik stond al met de hoorn in mijn handen, toen ik ineens bedacht dat die truttebol er helemaal niet is.
Zij zit namelijk met met To, vader en zus in Amerika. Dat was dus even balen.

Maar goed, vanmorgen kwam er zomaar iets moois uit de oven zwemmen, namelijk deze visjes. Zijn ze niet schattig.

1 opmerking:

  1. Hoi Mootje,

    Zijn vandaag weer lekker druk bezig geweest, eerst naar Frys, toen naar Los Gatos kralenwinkel mooie kralen, Ga volgende week proberen te scoren. Daarna naar MD frietje eten, Emma halen, dollar shop. Naar huis boodschappen doen, koffie drinken, toen naar Nico zijn school mooie trouwens boven op de berg.Gekeken naar de wedstrijd van hem, Esje en Tobias zijn thuis gebleven waren moe de jeugd toch. Nou alles met al weer een drukke dag gehad. Ben nog zo fit als een hoentje, mooie vissen allemaal voor mij? ha ah. Ja nu mis je je praatpaaltje wel he, maar dat geeft niet want je oogst was overweldigend ga zo door. Nou meisje dikke kus van ons allen

    BeantwoordenVerwijderen