woensdag 23 mei 2012

Oefenen, oefenen, oefenen.

De afgelopen dagen heeeeeeeeeeeel veel holle kralen gemaakt.
Ik had op pinterest een ketting gezien met holle kralen, nou kan ik die wel maken. Maar de rijgmethode vond ik zo leuk dat ik dat gewoon zelf moest uitproberen.
Onderstaande ketting is hier het resultaat van.

Het origineel:

En mijn variatie daarop. Weet nu niet of dit nu echt kopiƫren is. De holle kralen kan ik namelijk al een tijdje maken, maar de manier van rijgen was voor mij helemaal nieuw.


2 opmerkingen:

  1. What a beautie! The sun light will shine through and will bring millions of reflections - wonderful!
    Greetings, Michi

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thanks Michi, made today another one with transparent and very light blue transparent glass. Looks a bit like the original.
    I think I'm addicted to hollows.

    Monique.

    BeantwoordenVerwijderen