dinsdag 20 december 2011

Drukke week....

De dagen voor de kerstvakantie zijn altijd mega druk met alles wat er moet gebeuren. Het versieren van het huis, het jaarlijkse schoolconcert van Hannah waar al tijden druk voor geoefend wordt en dat zorgt dat wij op de gekst mogelijke tijden dochterlief van school kunnen halen. Maar ook de kerstmarkt op de school waar ik werk brengt voldoende werk met zich mee. Gelukkig wordt dit georganiseerd met een heleboel lieve collega's samen en vele handen maken nou eenmaal licht werk.
Vandaag was de enige dag deze week dat ik een beetje tijd voor mezelf in kon roosteren en daar heb ik dan ook gretig gebruik van gemaakt. Ik heb onderstaande ketting in elkaar gezet, waarvan de kralen al een tijdje op mijn bureau liggen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten