zondag 8 januari 2012

Het wordt tijd dat......

Tijd dat.......................................   er weer wat regelmaat in mijn leven komt
                                                      ik weer eens achter de brander ga zitten
                                                      de bank niet meer als mijn beste vriend beschouw
                                                      ik weer eens op tijd mijn bed uit kom
Maar het was best lekker om......   eens niet aan allerlei verplichtingen te voldoen
                                                      af te spreken
                                                      boeken te lezen zonder schuldgevoel
                                                      uit te slapen
En zo kan ik uuuuuuuren door gaan, maar dat doe ik lekker niet.

Het resultaat van twee weken vakantie en dat alleen maar omdat ik mijn zelfgemaakte mandrellen wilde uitproberen.

                

Geen opmerkingen:

Een reactie posten