donderdag 5 januari 2012

Workshopje van een lief kralenvriendinnetje.

Afgelopen maandag was het zo ver. De workshop van kralenvriendinnetje Cora. Zij zou bij mij thuis aan wat kralenvriendinnetjes en dit persoontje uit komen leggen hoe zij haar mooie kettingen maakt. Goed voorbereid gingen we van start, maar al gauw kwam ik tot de conclusie dat ik waarschijnlijk maar een paar kettingen op deze manier zou kunnen maken. Want........ er komt naald en draad aan te pas en iedereen die mij goed kent weet dat er een aantal dingen in dit leven zijn waar ik verschrikkelijk slecht in ben en dat is bloemschikken en werken met draad en naald (niet te verwarren met breinaalden, want daar kan ik dan weer buitengewoon goed mee overweg).




Enfin, na een dag zwoegen, ploeteren en uiteraard heel veel lachen is er uiteindelijk toch een ketting ontstaan die het dragen waard is. Alleen kan ik die hier nu niet laten zien, aangezien de kraai uit Delft afgelopen dinsdag heel stilletjes met deze ketting om haar nek in de auto verdween. Deze hebben jullie dus nog te goed.
De volgende workshop staat alweer gepland en nu mag ik deze verzorgen, dat wordt nog even heel hard nadenken wat we gaan doen.

1 opmerking:

  1. Kijk daar had ik nu graag aan mee willen doen, ipv plaats van voor Jan met de korte achternaam oefensommen te maken ;)

    BeantwoordenVerwijderen