dinsdag 27 maart 2012

Afgelopen weken kon ik niet veel doen, mijn oven was namelijk stuk. Heel vervelend als je hoofd vol ideeën zit en je kan er niets mee. Maar........ sinds verleden week is hij dan gemaakt en ben ik weer aan 
de blommen. Door de jaren heen maak ik deze al, maar nooit waren ze helemaal naar mijn zin, met buisjes, zonder buisjes, met kralen, zonder......... altijd waren ze mooi om te zien maar vielen ze om als ze om je nek hingen. Nu heb ik volgens mij het ei van Columbus. Ze hangen nu schitterend en vallen niet om.
Van onderstaande ketting is bovenstaande het prototype en ik had mijn moes in een vlaag van verstandsverbijstering beloofd dat zij altijd het prototype zou krijgen, dus deze is al verhuisd. Onderstaande zal aan het eind van deze week met nog een aantal andere kettingen verhuizen naar atelier Chispazo in Limburg. Hier zullen zij gaan pronken in een prachtig ingerichte vitrinekast. In juni ga ik dan waarschijnlijk bij hen op bezoek, maar daarover later meer.





1 opmerking:

  1. wat een pracht weer, vooral het prototype... maar ja die is dan ook in mijn favoriete kleur ;)

    BeantwoordenVerwijderen