zaterdag 5 januari 2013

In de vlam van de ring.


Afgelopen week werd ik door een glasvriendinnetje uitgedaagd via Facebook om haar glastop te evenaren. Nu hou ik wel van een uitdaging en de vakantie had al weer lang genoeg geduurd, dus die uitdaging ging ik aan. Het gevolg was dat ik de volgende dag een wisselring met zilver topje in mijn brievenbus had liggen met het verzoek om voor deze ring een top te maken, pffffffff.
Ook was er intussen op Facebook een pagina aangemaakt met de titel 'in de vlam van de ring'.
Kortom, we gaan deze ring op reis sturen door Nederland, waarbij hij bij kralenmaaksters op visite gaat, die voor hem een glastop gaan maken, welke weer op deze facebookpagina geshowed gaan worden. Natuurlijk hopen we dat heel veel van onze glasvriendinnen mee gaan doen met deze uitdaging, dus ...... geef je op.















Voor nu show ik wat oude tops, van al een heel tijdje geleden. Ik maak namelijk al heel lang geen glastops meer en moet dus echt flink aan de slag.

http://www.emocutez.com



Geen opmerkingen:

Een reactie posten