woensdag 9 januari 2013

Wat steentjes en glas.

Elke dinsdagavond ga ik met een aantal collega's knutselen. Eigenlijk is het schilderen dat ik hoor te doen, maar ik ken mezelf en ook mijn talenten. En daar horen tekenen en schilderen zeker niet bij. Eigenlijk ben ik wat betreft mijn tekentalenten blijven steken in de koppoters. Echt...... meer dan dat kan ik echt niet. Hoewel ze daar op dinsdagavond anders over denken, maar ik heb het nog steeds zo kunnen draaien dat ik nog geen kwast heb aangeraakt. Nee, dan mozaïeken, dat lukt me aardig. Na het schapenproject, wat eeuwen duurde (en dat alleen maar omdat er maar één keer per week geknutseld wordt), ben ik nu bezig met drie uiltjes. Doordat er behalve geknutseld ook nog heel veel gepraat en gelachen wordt, schieten die uiltjes dus niet echt op.

Heb ze wel even op de kiek gezet als bewijs dat ik echt wel iets doe.


Ook heb ik gisteren weer achter de brander gezeten en er is zowaar iets toonbaars geproduceerd.
Ook nu weer met de uitdaging van 'In de vlam van de ring'  in mijn achterhoofd. Een bloementop, jawel, met een bloemenketting. Volgens mij ben ik echt toe aan de lente, laat die saaie januarimaand maar heel gauw verdwijnen.



2 opmerkingen:

  1. Nou het ziet er weer schitterend uit! ook je uiltjes zijn heel leuk aan het worden. Niets voor mij om dat gepriegel te doen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey Monique,
    I like your Work!!! Those sunny flower are gorgeus :-)
    kind regards,
    Silke

    BeantwoordenVerwijderen