maandag 7 januari 2013

Glas, vijftig tinten grijs en de zee.


Zondag heb ik mij gewaagd aan het maken van tops.
Glastops en ik gaan niet zo goed samen, maar door de uitdaging van 'in de vlam van de ring', word ik eigenlijk gedwongen om weer eens out of the box te denken en dat is eigenlijk wel goed voor mij.
Om nog niet heel moeilijk te beginnen, ben ik dicht bij mezelf gebleven en heb ik mij vooral gewaagd aan bloemen en discs. Ze zijn natuurlijk weer groot geworden. Op de één of andere manier lukt het me maar niet om klein te werken. Hoe zou dat nou toch komen?



Vandaag lekker naar het strand geweest samen met mijn ouders, Hannah en de bruine beer. Het was een grijze dag en mijn moedertje zag er vijftig tinten grijs in. Dat mocht de pret echter niet drukken en ik als zeeverslaafde heb mijn hart weer lekker op kunnen halen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten