woensdag 23 januari 2013

My first, my last


Een aantal jaren geleden had ik in Amerika een blaadjestang besteld, niet wetende dat ik daarmee een
bepaalde richting op zou gaan in het maken van glaskralen.
Mijn familie en vrienden weten het al en nemen steevast een snoeischaar mee als ze al beslissen om een bosje bloemen voor me mee te nemen. Bloemen horen m.i. namelijk gewoon in de natuur thuis, daar zijn ze het mooist. Maar glazen bloemetjes?, die zijn steevast in mijn kettingen te vinden. Kan gewoon niet stoppen ze te maken. Ook nu liggen er weer een paar in mijn oven af te koelen, maar voordat ik deze laat zien, eerst mijn allereerste bloemen.



En mijn laatste bloemetjes, waarvan ik er wel een aantal heb moeten maken omdat er een aantal toch niet IKEA-proef bleken te zijn.


Met bijpassende ringtop.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten